Alla inlägg under oktober 2010

Av Saíx Lambert - 30 oktober 2010 16:12

Björn Rosenström – Tycker Inte Om Dig

Björn Rosenström – Du Och Jag Jerker


Ska vara med Melinda idag, vi ska testa en annan och mer seriös form av anden i glaset och se om det händer något... :3 Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik, läser gaymasens underbara blogg och dricker Fanta Exotic. 


"En gång är ingen gång, två är lika med noll, ta och lär dig samvetets ekvation".

Av Saíx Lambert - 29 oktober 2010 19:52

Oasis – Wonderwall


Mår smått illa. Sitter och snaskar godis, dricker fanta, lyssnar på Oasis och väntar på att Idol ska börja så jag kan ringa och tokrösta på Olle som fan. Han är underbar. 


Har varit och köpt nya svarta byxor idag, snygga som fan. Nya dojjor också, vinterkängor. Passar perfekt med byxorna och en röd tröja + läderjacka. Awesome awesome awesome!

Av Saíx Lambert - 28 oktober 2010 21:00

... till nästa Måndag & Tisdag. Eller, stryk det.

Jag längtar till nästa gång jag får se Erik igen.


Goo Goo Dolls – Iris

Av Saíx Lambert - 28 oktober 2010 18:49

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan


För helt plötsligt är jag kär i han, på riktigt.


Idag var jag med Melinda på stan, vi dampade loss as usually. Hade skitroligt inne på Team Sportia med henne då vi såg våran förra gympalärare som är väldigt söt. Whatever, han böjde sig ner och vi fick avnjuta en bild av hans fina rumpa. Nu sitter jag och väntar på att mina kalameliserade äpplen ska bli klara i ugnen... 


Skolan idag var ok. Jag och Charlotta satt och ritade massa cartoons, det var pretty much awesome. Ritade en bild med Simon åt henne, och hon ritade en bild av Erik (<3) åt mig.

Av Saíx Lambert - 27 oktober 2010 20:43

...med andra personer som man vill ska tycka om en är jobbigt, eftersom man aldrig vet vad dom ska tycka om en. Man försöker göra så gott man kan i den sociala konversationen, men någonstans skiter det sig alltid då personen i fråga tar ett steg bakåt och undviker kontakt med dig.


Jag är pissed off på mig själv, eftersom jag vet att jag kan vara så mycket bättre i social kontakt.

Av Saíx Lambert - 27 oktober 2010 19:38

Whitesnake – Here I Go Again


Älskar 

Älskar inte

Älskar

Älskar inte

osv.


Problemet är att jag inte kan avsluta det där.

Av Saíx Lambert - 27 oktober 2010 16:17

Gympan sög idag. Då vi joggade 5 intervaller för att kolla våran puls så sprang jag rätt snabbt i början, och då jag joggade förbi våran gympalärare Roger så sa han att jag inte får springa lika snabbt som Elin i vår klass. Jag är så jävla sur. Hon ska alltid vara bäst på allt, och han ska alltid stötta henne. Hon får också slippa läsan texten på engelskan! Vad fan är det? Utlänningar som har det svårare med uttal och att läsa svenska texter kan fan göra det ju! Jag är så jävla sur på dom där rumpfittorna. 


Annars suger livet som vanligt. Allt är bara kiss och bajs. 99,99% av mina tankar handlar om Erik. Och när jag inte tänker på han så är det ändå något som berör han på ett eller annat sätt.

Av Saíx Lambert - 26 oktober 2010 21:57

Ska gå och sova, medans jag lyssnar på Olle Hedberg som sjunger The Scientist i mobilen. Han är underbar, rolig, annorlunda. Han är som jag tycker en underbar kille är. Till skillnad från andra dårar som borde spärras in. 


G'night. Önska mig lycka till (jag behöver det).

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards