Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Saíx Lambert - 24 oktober 2010 21:49

Sitter och ser på Indiana Jones medans jag myser i min "Indy kicks ass" tröja, med just Indiana Jones motiv på. :] Längtar till imorrn då jag får se Erik igen, jag längtar som fan! Han måste vara den sötaste på jorden (jag bryr mig inte om andra tycker han ser ut som en bög eller whatever). Har tråkat hela dagen typ, farsan har ju suttit vid datorn så... ah. Ingen dator - no fun. Nu ska han ha den igen. 3: Baiooo.

Av Saíx Lambert - 24 oktober 2010 17:34

Jahapp, morsan ska åka till Stockholm imorgon för att träffa någon kamrat som kan erbjuda henne jobb (fler jobb - mer pengar). Jag har alltid tänkt på det, men aldrig velat inse det faktum att mamma ligger under på pengar. Vi är inte rika, och även om hon bara betalar maten till familjen så räcker det bara inte. Hon åker till Norge och jobbar rätt mycket eftersom att hon tjänar mer där, och nu ska hon ju då tydligen jobba i Stockholm också. Vart fan ska jag bo? Hos min styvpappa? Nej, jag kan inte stanna hos han så fort hon åker. Det enda positiva med det här är att jag får bo mer hos pappa då jag inte brukar träffa han så mycket. Men whatever. Om hon är beredd att ge upp våran relation för pengar, så sure.


Jag fattar hur hon tänker, alla vill ha pengar och kunna leva rikt. Men det blir bara inte så ibland. Man får leva med det. Och misstolka mig inte, om jag kunde skulle jag ge henne allt hon vill ha eftersom hon är en underbar mamma. Men ibland går hon över gränsen.

Av Saíx Lambert - 24 oktober 2010 16:10

Hellu c:


Sitter och spelar massa läskiga spel, typ Ghostscape 2 (inte så läskigt men iaf), Exmortis, Purgotarium eller vad det nu heter (o.o), The stone of Anamara... Öh, det finns massvis med läskiga spel kortfattat. xD Och Escape the Boogeyman, ganska läskigt det med... Har astråkigt och väntar på att min kompis Melinda ska logga in på MSN så jag har nån att prata med. :P Nästnästa Lördag ska ju hon ha Halloween party, och då fan kommer det hända grejer! :D Vi ska ha en seans, gå på Bus-Eller-Godis (thihi) och se på skräckfilm (August Mordum Undergorund). :3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards